2 Şubat 2009 Pazartesi

GÜNLERDEN PAZARTESİ

Pazartesi günlerinin telaşı vardır her zaman ..Haftanın ilk günü.İnsanların karınca misali calısmaya basladığı, ama ölene kadar sonunu getiremedikleri bır gündür pazartesi..İlkokul dönemlerini hatırlıyorumda ..Pazar günü, midemde ;ağrıyla karısık yakınmalar olurdu..Bilirdim ki, ertesı gün pazartesi...Bir okul telaşıdır başlar, ödevlerı yetistirme ,okula hazırlık ..Derken haftanın diger günleri. Okula başladığım ilk günlerde ki; titizlik ve düzenimi,ilerleyen yıllarda daha fazla sürdüremediğimi düşünuyorum şimdilerde..Kara önlüğü, okul çantamla birlikte sandalyeye özenle yerlestirirdim..Sabah uyandığımda bilirdim ki; evin baska bir yerinde değil..Sandalyenin üzerindedir ,çantam da yanında.Özenle hazırlanır,sonra da yola koyulurdum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder